» Femte December :))

Hejhej :* Som ni ser så ser det ut som om jag inte har skrivit sedan 2 December. Men det är så att jag har raderat dom flesta inläggen oh bara behållt några stycken. Sitter här oh käkar frukost, det kanske är lite sent, men vem bryr sej, har bara varit vaken i typ två timmar oh blev inte hungrig förens nu :)) Om ni läst min blogg förut kanske ni vet att jag har skrivit om en såkallad "hemlighet" som jag höll på med i photoshop, som tog flera dagar :d Men nu är den här, nämligen en ny bloggdesign oh bloggen är helt fixad o: Är grymt nöjd, men det tog några dagar, oh det var absolut inte lätt.. Men lite vintertema på bloggen är alltid trevligt xd Kommentera väldigt gärna oh så, det är alltid kul med kommentarer <: Från oh med idag kommer jag att försöka uppdatera så ofta som möjligt, men mest uppdatering blir det på helgerna. På veckorna så går jag ju i skolan oh är med kompisar, så då kommer det knappt någon uppdatering alls, kanske bara sent på kvällen typ :d

Om ni inte ser den nya designen, tryck på uppdatera knappen som är högst upp brevid adressfältet, iallafall för mej, eller tryck på F5 :*

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
bloglovin