» Första December :*

Här kommer uppdateringarna ganska tätt :* Iallafall idag :)) Kom på att jag har glömt att berätta en sak, angående menyn. Som ni ser så ser man faktiskt ingen meny alls på min blogg. Det beror på att den hoppar fel hela tiden oh den får endast vara 10 pixlar bred ifall den ska få plats brevid min nya bloggdesign. Så jag valde helt enkelt att göra så den inte syns, om ni undrar varför man inte får se någon meny :> Menmen, sånt är det ibland :))

Ska iallafall lägga mej oh kolla på Twilight, min absoluta favoritfilm youknow :* Har sett den massvis med gånger, oh självklart varit på bio oh kollat på New Moon. Edward är ju bara för snygg alltså :)) Man blir allt avensjuk på Kristen Stewart som får spela tillsammans med honom i filmen ;o Men nu ska jag inte sitta här oh fördriva tiden, nu blir det Twilight :*

Det kommer ingen mer uppdatering innan jag ska sova, så får väl säga det nu, godnatt! :))

Kommentarer
Postat av: malin - NY DESIGN!

haha de är bara och markera där till höger om man vill se menyn (a)

Twilight = bäst & edward = min! :*

2009-12-01 @ 20:06:44
URL: http://aaaaprilbarn.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; åh, tack så jättemycket! :D

2009-12-01 @ 20:33:49
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
bloglovin