» Snart iväg på bio :*

Snart ska jag då iväg på bio :)) Ni får gärna gissa vilken film jag ska kolla på, berättar mer om den när jag kommer hem. Vilket blir inatt typ ;o Den håller på rättså länge oh börjar sent :* Ska åka om typ någon timme tror jag. Iallafall, ska snart göra mej iordning det sista, precis innan vi åker. Kom precis på att jag kommer missa idol, eftersom det kommer börja då jag är påväg till bion -___- Sen när jag kommer hem är idol slut för länge sedan, ajah - sånt är livet ;o Fixar massa bra musik nu som ska laddas in i mobilen innan vi åker, måste ha nått oh lyssna på när man ska sitta i bilen en stund innan man kommer fram :)) Sen har Malin lovar att hon ska smsa med mej också, så jag inte har värsta tråkigt när jag sitter där (a' Kommer nog inte blogga mera innan jag åker, så vi hörs väl efter bion då! 8)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
bloglovin